Vi bygger hytte i Birtedalen

Et nettsted der vi deler våre erfaringer med hyttebyggingen

Flott utsikt

with one comment

I helgen fant jeg og Ruben også en oppmerket sti som førte oss opp på en liten fjelltopp bak hyttetomta. Makan til flott utsikt som åpenbarte seg når vi kom opp! Har på følelsen at akkurat her kommer jeg til å sitte ofte med kaffekanna mi, ei god bok og et fotoapparat. Når jeg ser utover her, og på turkartet, har jeg et håp om at kondis-kurven min vil stige betraktelig i tiden fremover 🙂

Den planerte hyttetomta vår kan sees på platået nedenfor fjellet.

Den planerte hyttetomta vår kan sees på platået nedenfor fjellet.

Ruben nyter utsikten vi fikk når vi kom opp på fjellknausen.

Ruben nyter utsikten vi fikk når vi kom opp på fjellknausen.

Written by elinkristin

04.10.09 kl. 16:45

Publisert i Uncategorized

Tagged with

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fantastisk hyttetomt! Vi har også funnet drømmetomta, og gleder oss stort til å innta hytta som er under oppføring. Neste høstferie tenker jeg vi innvier. Lykke til med videre planlegging of gjennomføring! Blir spennende å følge bloggen deres.
    Hilsen Torill

    lyngrabben

    08.01.10 at 19:55


Legg igjen en kommentar

