Vi bygger hytte i Birtedalen

Et nettsted der vi deler våre erfaringer med hyttebyggingen

Birtedalen i vinterprakt

with 2 comments

Bildet er tatt 13.02.10 kl 14:57


I dag tok vi turen opp til campingvogna for å sjekke status. Vi har ikke vært her siden i november så jeg var forberedt på å måtte skuffe meg vei frem til vogna. Og det viste seg å være i tråd med forventningen.

Julie gikk frem og tilbake i snøkorridoren 🙂

Uten å ha målt antar jeg at det må være i underkant av en meter snø. Jeg suffa og Julie koste seg i ”korridoren” som sakte men sikkert ble til. Snøen var forholdsvis lett å måke, men det var noen tydelige isfelter innimellom som vitner om at temperaturen har vært over nullpunktet noen ganger i løpet av vinteren.

Det som i alle fall er sikkert er at det er helt nydelig her oppe når været viser seg fra sin beste side sånn som i dag. Seks-syv minusgrader og strålende sol mot snøkledde fjell og vann. Hva er vel bedre enn dette?

Written by Hans-Olav Hodøl

13.02.10 kl. 19:49

Publisert i Uncategorized

Tagged with ,

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dette var da usedvanlig vakker vinterstemning! 🙂 Nå angrer jeg på at jeg ble hjemme denne helgen.

    Jeg registrerer noen dyrespor nederst i høyre hjørne på bildet. Mon tro om det er reven som lusker…..eller kanskje mer sannsynlig en av hyttebikkjene i området på tur 🙂

    Elin S. Hodøl

    14.02.10 at 09:56

  2. Nydelig sted

    Terje T

    11.04.10 at 15:58


Legg igjen en kommentar

