Vi bygger hytte i Birtedalen

Et nettsted der vi deler våre erfaringer med hyttebyggingen

Leveransen fra Drømmehytten

with 2 comments

Før lastebilen kom var jeg ganske spent på hvordan ting og tang var pakket. Jeg måtte jo finne en måte å stable det på som er hensiktsmessig med tanke på byggearbeidet, og det er også enkelte ting som trengs å lagres på spesiell måte for å ikke bli skadet.

Jeg var også litt spent på hvor stort volum det egentlig dreier seg om. For min del som urutinert i faget så var det vanskelig å forestille seg mengden på forhånd.

Leveransen fra Drømmehytten på vei opp siste bakken

Når lastebilen kom frem til tomta virket det egentlig ikke så overveldende, men det skyldes nok først og fremst at dører og vinduer kommer som egen leveranse direkte fra fabrikken om et par-tre uker. Praktisk egentlig for da slipper jeg å tenke på oppbevaring av dette før det nærmer seg tidspunkt for at noe av det kan monteres.

Men selv om det var god plass på bilen, så virket det som det var mer på tomta når vi lesset av:)

Written by Hans-Olav Hodøl

25.06.10 kl. 09:58

Publisert i Uncategorized

Tagged with ,

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] igjen en kommentar » I dag er det fire uker siden lastebilen var her med hyttebyggesettet. Da stod jeg her med materialer spredt over hele den planerte delen av tomta, […]

  2. […] er nå tre år siden vi startet arbeidet, og vi har gitt oss selv en frist på å få hytta rimelig klar innen sommeren 2015. Jeg tror vi […]


Legg igjen en kommentar

