Vi bygger hytte i Birtedalen

Et nettsted der vi deler våre erfaringer med hyttebyggingen

En van(n)vittig overraskelse!

leave a comment »

Litt ”slumsete” bæring av en bjelke førte til at jeg kom borti stoppekrana for vanninntaket til hytta. Jeg hadde ikke i min villeste fantasi forestilt meg at den allerede var tilkoblet, men det var den.

Og vannsøylen stod til værs 🙂

Tidligere i vår kjøpte jeg en hageslange som var på tilbud hos Jernia, og den hadde jeg faktisk tatt med oppover her en av turene.

Og litt flaks må det jo være lov å ha. Krankoblingen som fulgte med hageslangepakken passet direkte på hovedkraninntaket, og vips så har jeg tilgang på eget vann på tomta.

Fantastisk – eller kanskje jeg heller burde si – van(n)vittig bra!

Tørr humor…

Written by Hans-Olav Hodøl

03.07.10 kl. 19:25

Publisert i Uncategorized

Tagged with

Legg igjen en kommentar

