Vi bygger hytte i Birtedalen

Et nettsted der vi deler våre erfaringer med hyttebyggingen

Spikerpistol – en genial oppfinnelse!

with one comment

Når vi begynte å snakke om å bygge hytte for et par-tre år siden så gjorde min kone det geniale å kjøpe kompressor til meg i julegave. Det er kanskje den beste gaven jeg noen gang har fått og er et knalltips til andre koner der ute som måtte lure på hva de skal kjøpe til sin kjære.

Senere kjøpte jeg spikerpistol en gang jeg var i Sverige. Det har ikke så mye med saken å gjøre, men Biltema opererer med stort sett de samme prisene på varene sine i Norge og Sverige, og siden den svenske krona er en del lavere enn den norske så er det litt penger å hente der også hvis man likevel er over grensa.

Med spikerpistol så går det temmelig fort å slå inn en del spikere, og i tillegg er det jo morsomt da å bare skyte løs på stolpene 🙂

En genial oppfinnelse rett og slett!

Written by Hans-Olav Hodøl

06.07.10 kl. 16:17

Publisert i Uncategorized

Tagged with

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gregg

    19.02.13 at 14:31


Legg igjen en kommentar

