Vi bygger hytte i Birtedalen

Et nettsted der vi deler våre erfaringer med hyttebyggingen

Besøk av familien

leave a comment »

Nå har jeg omtrent ”bodd” i campingvogna i tre og en halv uke og det er ikke fritt at jeg begynner å merke kjøret litt selv om jeg har vært hjemom noen dager innimellom. Heldigvis har jeg stort sett hatt brukbart vær, og noen dager har jeg også hatt hjelp slik at jeg ikke har vært alene hele tiden, men likevel så har jeg mesteparten av tiden holdt på her oppe uten annet selskap enn noen harer og et par rådyr.

Da er det godt å få familien på besøk!

Elin og ungene samt bikkja var her når jeg hadde holdt på en knapp uke, og idag var Elin og Julie tilbake. Mye har skjedd i mellomtiden så det har vært artig å registrere at Julie går rundt og sier ”her er soverommet til mamma og pappa” o.s.v. 🙂 Og det var ikke lenge før hun skulle klatre opp på hemsen heller. Det kan vel hende at nettopp den blir en koseplass både hun og Ruben kommer til å ha mye glede av etter hvert.

Elin hadde også laget med en stor bolle med Christinas pestosalat, og det var definitivt noe annet enn hva jeg har livnært meg på de siste ukene.

Ruccolasalat, pasta, pesto, kylling og pinjekjerner m.m. er en herlig blanding som det går alt for lenge mellom hver gang vi spiser, så dette var suksess, frue!

Written by Hans-Olav Hodøl

17.07.10 kl. 19:55

Publisert i Uncategorized

Tagged with ,

Legg igjen en kommentar

