Vi bygger hytte i Birtedalen

Et nettsted der vi deler våre erfaringer med hyttebyggingen

En dårlig sommer, men det passer meg utmerket

leave a comment »

Egentlig har jeg hatt temmelig flaks i år. For de ferierende i Birtedalen vil jeg tro at det har vært en forholdsvis dårlig sommer med bare en håndfull dager der termometeret har krøpet over 20 grader.

Men for meg som har jobbet med byggverket så har det vært helt perfekt. Nesten alle dagene har det også vært litt vind i lufta slik at knotten har holdt seg unna – i alle fall på dagtid, og temperaturen har vært passelig til å jobbe i T-skjorte uten å renne vekk av svette.

Når jeg nå går inn på yr.no og ser langtidsvarselet videre fremover den neste uka, så fortsetter det med skikkelig jobbevær. Jeg er takknemlig, men hadde hytta stått ferdig og jeg var her for å nyte sommeren, tror jeg kanskje jeg hadde reist hjem igjen. 18 grader i vannet og 15-16 i lufta er vel ikke akkurat hva en sørlending forbinder med høysommer 🙂

Written by Hans-Olav Hodøl

20.07.10 kl. 15:38

Publisert i Uncategorized

Tagged with

Legg igjen en kommentar

