Vi bygger hytte i Birtedalen

Et nettsted der vi deler våre erfaringer med hyttebyggingen

Fem uker er gått

leave a comment »

I dag er det nøyaktig fem uker siden jeg begynte på årets store sommerjobb. I disse ukene har jeg vært her nesten hele tiden. D.v.s. at jeg har vært hjemme i totalt åtte dager av de 35 dagene som er gått.

På denne tiden har bygget kommet opp!

Alt reisverk er på plass. Asfaltplater er jeg ferdig med bortsett fra noen småfelter, og en åpning i veggen som jeg har beholdt for å komme greit inn og ut av hytta.

Takkonstruksjonen er også oppe og hovedtaket er langt på vei ferdig med takplater. Taket på sidefløyene er det fortsatt litt igjen på.

Den siste store jobben før bygget er tett er å sette inn dører og vinduer. Dette kommer nok til å bli litt ”dill”, men jeg skal vel klare det også 🙂

Det er i alle fall ingen tvil om at det har skjedd mye, og jeg synes det er artig å se tilbake på blogginnleggene som er merket med statusrapport for på den måten se at det faktisk har vært en betydelig fremgang fra uke til uke.

Written by Hans-Olav Hodøl

29.07.10 kl. 14:12

Publisert i Uncategorized

Tagged with ,

Legg igjen en kommentar

