Vi bygger hytte i Birtedalen

Et nettsted der vi deler våre erfaringer med hyttebyggingen

Hytta er lukket og låst

with 2 comments

I helgen gjorde jeg en innsats for å fullføre flest mulig av de små detaljene som har stått igjen som rester her og der. D.v.s. at jeg fikk laget ferdig hjørnekonstruksjonen over 45-graders-vinklene i fronten, og jeg fikk tettet igjen det som var igjen av manglende asfaltplater.

Jeg fikk også jobbet videre med lekter utenpå asfaltplatene, selv om det her fortsatt mangler noe før jeg er ferdig med dette.

Det er utrolig hvor mye sånne detaljer gjør med helhetsinntrykket. Nå er det faktisk tett rundt hele, selv om jeg ikke er helt ferdig med takplatene.

Dermed kunne jeg for første gang låse av hytta før jeg dro hjem igjen. Det var en deilig følelse.

Written by Hans-Olav Hodøl

07.09.10 kl. 18:35

Publisert i Uncategorized

Tagged with ,

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Du er flink. Hytta ser lekker ut.

    Terje Tveit

    15.09.10 at 19:41

  2. Takk, takk.
    Joda, det begynner å ligne noe nå 🙂

    Hans-Olav

    20.09.10 at 09:32


Legg igjen en kommentar

