Vi bygger hytte i Birtedalen

Et nettsted der vi deler våre erfaringer med hyttebyggingen

Snart klar for høststormene…

with 2 comments

Jeg var på hytta igjen nå i helgen og jobba videre med takplater og med lekter, og mens jeg tok meg en kaffepause på søndagsformiddagen så måtte jeg bare klype meg selv i armen. Det er jo facinerende å tenke på at i mai – for fire måneder siden – så var det ikke noe annet enn en grovplanert tomt her, og nå står det faktisk et bygg på plass uten at det har vært en eneste håndverker innom utover rørleggeren som var her en dag for å gjøre klar oppstikk for vann og avløp.

Litt stolt av seg selv, må det være lov å være 🙂

Sjekk utviklingen gjennom sommeren ved å se på innleggene merket med statusrapport.

Written by Hans-Olav Hodøl

20.09.10 kl. 15:32

Publisert i Uncategorized

Tagged with

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Du har grunn til å være stolt! Her snakker vi om å bryte ny mark og bringe folket til Birtedalen.

    Kenneth

    21.09.10 at 14:20

    • Ja, du får ta med deg kona opp og se om ikke dere kan finne dere ei tomt dere også 🙂

      Hans-Olav

      21.09.10 at 21:23


Legg igjen en kommentar

