Vi bygger hytte i Birtedalen

Et nettsted der vi deler våre erfaringer med hyttebyggingen

Nytt besøk fra Drømmehytten

leave a comment »

Jeg har nå hatt besøk av konsulenten min ved Drømmehytten igjen. Det var både betryggende å få en gjennomgang på det arbeidet som er utført, samt at det var nyttig å få diskutert noen av de forholdene som jeg var litt usikker på.

Her er svigerfar på taket for å spikre takplater over kjøkkendelen av hytta

Heldigvis hadde ikke den erfarne byggmesteren noen store merknader, så det meste av tiden gikk med til å få noen råd og tips om veien videre. Om det blir noe jobbing med kledningen i løpet av vinteren, kommer nok litt an på både været og motivasjonen, men nå vet jeg i alle fall noe om hvordan jeg skal begynne.

Men først er det visse ting som må sikres før vinteren setter inn for alvor…

Written by Hans-Olav Hodøl

21.10.10 kl. 21:59

Publisert i Uncategorized

Tagged with ,

Legg igjen en kommentar

