Vi bygger hytte i Birtedalen

Et nettsted der vi deler våre erfaringer med hyttebyggingen

Årets første morgenbad!

leave a comment »

Siden det er Kristi himmelfartshelg så er jeg på plass i Birtedalen igjen for årets første skikkelige jobbeøkt. Litt «småpell» har jeg tatt tidligere i vår også, men nå dro jeg opp onsdag kveld og har fire dager til full rådighet. Til og med været er på min side!

I går var det delvis grått når jeg våknet, men det klarnet opp og innen ettermiddagen kom var det full sol fra tilnærmet skyfri himmel. Rett nok blåste det ganske kraftig en stund, men med 15-16 grader i lufta så var det ganske deilig likevel.

I dag våknet jeg opp til solskinn inn igjennom vinduene i campingvogna. Termometeret viste 12 grader, og kun litt drag i lufta. Birtevann lå svært så innbydene med sin dypblå farge og glinsende sol. Dermed var alt klart for årets første morgenbad.

Vannet kan best beskrives med det ordet man bruker når man synes noe er bikkjekaldt, men nødig vil innrømme det: Det var friskt!

Written by Hans-Olav Hodøl

03.06.11 kl. 09:33

Publisert i Uncategorized

Tagged with

Legg igjen en kommentar

