Vi bygger hytte i Birtedalen

Et nettsted der vi deler våre erfaringer med hyttebyggingen

Hvem er leserne mine?

with one comment

Det er veldig fascinerende å følge med på at denne bloggen som jeg skriver på for å dele våre tanker og opplevelser fra byggeprosessen, har fått så mange lesere. Stadig vekk så må jeg klø meg i hodet og lure på hva det er som trigger interessen hos folk der ute. For det er ganske klart at når det totale sidevisningstallet nå nærmer seg 40.000 så er det langt fler enn bare familie og venner som følger med på det som skjer i Birtedalen.

Derfor er jeg nå litt nysgjerrig på hvem leserne mine er. Så hvis du kunne tenke deg å krysse av nedenfor, kan du bidra til en ganske uhøytidelig leserundersøkelse 🙂

Written by Hans-Olav Hodøl

21.10.11 kl. 17:41

Publisert i Uncategorized

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Siden dere har brukt så lang tid på hytta bør den hete Endeli’

    widar

    14.04.12 at 02:34


Legg igjen en kommentar

