Vi bygger hytte i Birtedalen

Et nettsted der vi deler våre erfaringer med hyttebyggingen

Entréen tar form

with one comment

For noen helger siden gjorde jeg romavdelingen for entréen, badet og den ekstra doen. Og nå har jeg jeg jobbet med å panelere vegger og tak.

entre_0924

Badet skal vi ikke gjøre noe med nå i år, men resten har fått hvitlasert takpanel av samme type som jeg tidligere har brukt på soverommene. Veggene er av rustikk furupanel i dimensjonen 145×14 som gir et grovt uttrykk som vi synes passer godt sammen med den Østerdalsprofilen som vi bruker i resten av hytta.

Panelen er beiset med Tyrilin interiørbeis i fargen Stemning, og «T-skjorte trikset» gjør at fargemetningen ikke blir for sterk.

Elektrikeren er ikke helt ferdig rundt sikringsskapet, så jeg kan ikke gjøre entréen helt klar, men det meste er nå på plass, og jeg er fornøyd med resultatet.

Written by Hans-Olav Hodøl

08.07.13 kl. 15:36

Publisert i Uncategorized

Tagged with , ,

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] fleste deleveggene ble satt opp i fjor. Men panelering av veggene ble det ikke tid til da, utenom i gangen og lilledoen. Nå har jeg imidlertid brukt et par dager på å forandre stua fra å se sånn […]


Legg igjen en kommentar

